Procesų optimizavimas yra neišvengiamas ir būtinas procesas kiekviename versle. Jo pagalba siekiama išlaikyti pranašumą rinkoje. Kiekviena operacija yra sudaryta iš tam tikrų proceso žingsnių, o tie procesai susideda iš įvairių užduočių, veiklų. Optimizavus verslo procesus sumažinamos Jūsų įmonės ar organizacijos sąnaudos, todėl verslo pelningumas auga.
Procesų optimizavimo tikslas – susijusių procesų suderinimas tarpusavyje. Viskas priklauso nuo esančios procesų valdymo sistemos būklės, įmonės ar organizacijos dydžio, procesų skaičiaus.
Jei verslo procesai yra neveiksmingi, įmonė ar organizacija kenčia nuo aukštų valdymo išlaidų ir pelno trūkumo. Norint to išvengti, įmonė privalo analizuoti problemas ir optimizuoti procesus probleminėse srityse.
Procesų optimizavimo etapai:
1. Įmonės veiklos analizė;
2. Procesų žemėlapių projektavimas;
3. Optimizuotų procesų veiklų įgyvendinimas.
Pirmasis įmonės veiklos analizės žingsnis – įsigilinti ir suprasti kiekvieną analizuojamo proceso veiklą ir užduotis, tam reikia parengti procesų žemėlapį. Suprojektavus procesų žemėlapį, verslo konsultantai gali peržiūrėti vizualizuotus įmonės procesus ir tuomet pateikti procesų optimizavimo ir gerinimo pasiūlymus, kurie palengvintų kasdieninę įmonės veiklą. Norint didesnių pokyčių įmonėje, parengiamas būsimų procesų žemėlapis. Tada, numatyti procesų tobulinimo veiksmai realizuojami įmonėje.
Taigi, optimizavus organizacijos viduje vykstančius procesus, kiekvienam darbui priskirtos atsakomybės, apibrėžtos darbų sekos, identifikuoti būtini informaciniai srautai. Įmonėje sukurta vidinė darbo sistema ir kiekvienas darbuotojas aiškiai žino visą veiksmų seką, yra pasiruošęs suvaldyti kritines situacijas.
Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.Sutinku
Procesų optimizavimas yra neišvengiamas ir būtinas procesas kiekviename versle. Jo pagalba siekiama išlaikyti pranašumą rinkoje. Kiekviena operacija yra sudaryta iš tam tikrų proceso žingsnių, o tie procesai susideda iš įvairių užduočių, veiklų. Optimizavus verslo procesus sumažinamos Jūsų įmonės ar organizacijos sąnaudos, todėl verslo pelningumas auga.
Procesų optimizavimo tikslas – susijusių procesų suderinimas tarpusavyje. Viskas priklauso nuo esančios procesų valdymo sistemos būklės, įmonės ar organizacijos dydžio, procesų skaičiaus.
Jei verslo procesai yra neveiksmingi, įmonė ar organizacija kenčia nuo aukštų valdymo išlaidų ir pelno trūkumo. Norint to išvengti, įmonė privalo analizuoti problemas ir optimizuoti procesus probleminėse srityse.
Procesų optimizavimo etapai:
1. Įmonės veiklos analizė;
2. Procesų žemėlapių projektavimas;
3. Optimizuotų procesų veiklų įgyvendinimas.
Pirmasis įmonės veiklos analizės žingsnis – įsigilinti ir suprasti kiekvieną analizuojamo proceso veiklą ir užduotis, tam reikia parengti procesų žemėlapį. Suprojektavus procesų žemėlapį, verslo konsultantai gali peržiūrėti vizualizuotus įmonės procesus ir tuomet pateikti procesų optimizavimo ir gerinimo pasiūlymus, kurie palengvintų kasdieninę įmonės veiklą. Norint didesnių pokyčių įmonėje, parengiamas būsimų procesų žemėlapis. Tada, numatyti procesų tobulinimo veiksmai realizuojami įmonėje.
Taigi, optimizavus organizacijos viduje vykstančius procesus, kiekvienam darbui priskirtos atsakomybės, apibrėžtos darbų sekos, identifikuoti būtini informaciniai srautai. Įmonėje sukurta vidinė darbo sistema ir kiekvienas darbuotojas aiškiai žino visą veiksmų seką, yra pasiruošęs suvaldyti kritines situacijas.