Yra daugiau nei vienas būdas padidinti jūsų verslo puslapio populiarumą ir žmonių įtraukimą, o įmonės facebook puslapis tikrai gali pasitarnauti šioje vietoje. Kuo daugiau skirtingų priemonių naudosite, tuo geresnių rezultatų galite tikėtis. Efektyvus socialinis bendravimas prasideda nuo jūsų verslo socialinės paskyros tikslo. Ko jūs ieškote: padidinti žinomumą, užmegzti ryšius su savo auditorija, padidinti pardavimus? O gal norite būsimiems darbuotojams pristatyti save kaip šiuolaikišką darbdavį? Pasirinkti tinkamą požiūrį yra daug lengviau, kai tikslai yra konkretūs ir išmatuojami. Nėra kito kelio, nebent jums pasisekė loterijoje.
Kaip sukurti savo įvaizdį?
Kai kalbama apie įrankius, turima omenyje įrašo temą ir jų pateikimą. Pavyzdžiui, jei norite susikurti patrauklų darbdavio įvaizdį, parodykite visus savo įmonės privalumus: erdvų biurą, draugišką kolektyvą, atostogas ir kt. Paruoškite pranešimą naudodami grotažymes, tokias kaip #Second Home, #Team, #AllOne, #GoodWork ir kt. Dar geriau, galite naudoti modernius formatus, tokius kaip „Boomerang Gadget“, laiko intervalo vaizdo įrašus, animuotus GIF ir kitą turinį, kurį naudoja aktyviausi Facebook nariai. Apibrėžę komunikacijos tikslus, temas ir formatą, dažniausiai viskas bus padaryta: tiesiog susikurkite paskyrą ir, žinoma, pradėkite skelbti.
Patarimai, kuriais galite vadovautis
Potencialiems klientams aktualią informaciją galima „užkloti“ platesnę auditoriją dominančiu turiniu. Pavyzdžiui, galite derinti produktų rekomendacijas ir akcijas. „Facebook“ algoritmas pirmenybę teikia šiuo metu populiariausiems, sekamiems ir daugiausiai žiūrimiems įrašams. Pavyzdžiai: momentinis tekstas, animuoti GIF ir kt.
Įžiebkite diskusiją: vieši klausimai ir atsakymai, komentarų užklausos ir kiti auditorijos diskusijų skatinimo būdai padeda kurti bendruomenę ir įgyti lojalių prekės ženklo ambasadorių socialinėje erdvėje.
Specialūs pasiūlymai auditorijai: specialiai socialinės platformos auditorijai sukurti kuponai, akcijos, renginiai ir kiti įrankiai tikrai dažnai praverčia. Tokiu būdu žiūrovai gali labiau įsitraukti į turinį ir padidės jų lojalumas.
Turinio skelbimai: skelbimai, nukreipiantys į vertingą turinį puslapiuose. Tokiu būdu žiūrovai kviečiami prisijungti prie prekybininko sukurtų socialinių paskyrų.
Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.Sutinku
Yra daugiau nei vienas būdas padidinti jūsų verslo puslapio populiarumą ir žmonių įtraukimą, o įmonės facebook puslapis tikrai gali pasitarnauti šioje vietoje. Kuo daugiau skirtingų priemonių naudosite, tuo geresnių rezultatų galite tikėtis. Efektyvus socialinis bendravimas prasideda nuo jūsų verslo socialinės paskyros tikslo. Ko jūs ieškote: padidinti žinomumą, užmegzti ryšius su savo auditorija, padidinti pardavimus? O gal norite būsimiems darbuotojams pristatyti save kaip šiuolaikišką darbdavį? Pasirinkti tinkamą požiūrį yra daug lengviau, kai tikslai yra konkretūs ir išmatuojami. Nėra kito kelio, nebent jums pasisekė loterijoje.
Kaip sukurti savo įvaizdį?
Kai kalbama apie įrankius, turima omenyje įrašo temą ir jų pateikimą. Pavyzdžiui, jei norite susikurti patrauklų darbdavio įvaizdį, parodykite visus savo įmonės privalumus: erdvų biurą, draugišką kolektyvą, atostogas ir kt. Paruoškite pranešimą naudodami grotažymes, tokias kaip #Second Home, #Team, #AllOne, #GoodWork ir kt. Dar geriau, galite naudoti modernius formatus, tokius kaip „Boomerang Gadget“, laiko intervalo vaizdo įrašus, animuotus GIF ir kitą turinį, kurį naudoja aktyviausi Facebook nariai. Apibrėžę komunikacijos tikslus, temas ir formatą, dažniausiai viskas bus padaryta: tiesiog susikurkite paskyrą ir, žinoma, pradėkite skelbti.
Patarimai, kuriais galite vadovautis
Potencialiems klientams aktualią informaciją galima „užkloti“ platesnę auditoriją dominančiu turiniu. Pavyzdžiui, galite derinti produktų rekomendacijas ir akcijas. „Facebook“ algoritmas pirmenybę teikia šiuo metu populiariausiems, sekamiems ir daugiausiai žiūrimiems įrašams. Pavyzdžiai: momentinis tekstas, animuoti GIF ir kt.
Įžiebkite diskusiją: vieši klausimai ir atsakymai, komentarų užklausos ir kiti auditorijos diskusijų skatinimo būdai padeda kurti bendruomenę ir įgyti lojalių prekės ženklo ambasadorių socialinėje erdvėje.
Specialūs pasiūlymai auditorijai: specialiai socialinės platformos auditorijai sukurti kuponai, akcijos, renginiai ir kiti įrankiai tikrai dažnai praverčia. Tokiu būdu žiūrovai gali labiau įsitraukti į turinį ir padidės jų lojalumas.
Turinio skelbimai: skelbimai, nukreipiantys į vertingą turinį puslapiuose. Tokiu būdu žiūrovai kviečiami prisijungti prie prekybininko sukurtų socialinių paskyrų.